|
| Auteur | Bericht |
|---|
phoenix22 Slifer Red

Aantal berichten: 7 Join date: 07-02-10 Woonplaats: dokkum
 | Onderwerp: hallo allemaal zo feb 07, 2010 11:10 pm | |
| Hallo allemaal ik ben ceejay en ik ben sins een paar maand weer met deul monsters(yu-gi-oh) begonnen. Ik kom uit dokkum xD dat ligt in friesland (21 km van leeuwarden vandaan) Ik heb nog geen games voor de psp of de ds maar ik speel et wel met de echte kaarten Ik zag dat jullie ook topcis hadden voor sliver red,ra yallow en obelix blue maar hoe kan ik toe gelaten worden wand als ik er nu op klik heb ik geen toegang?? En ik zal ook graag willen weten wanneer hier een tournooi komt en/of ik bijv. van sliver naar ra kan gaan al vast bedankt groeten ceejay |
|
 | |
quanah1 Admin

Aantal berichten: 158 Join date: 03-06-09 Leeftijd: 23 Woonplaats: Antwerpen
 | |
 | |
phoenix22 Slifer Red

| Onderwerp: Re: hallo allemaal zo feb 07, 2010 11:30 pm | |
| okey dankje en zal wel lukken dat veel plezier  |
|
 | |
phoenix22 Slifer Red

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 7:27 pm | |
| ik heb nog een paar vraagjes ik kan nergens de game vinden 0.o DMU en als ik een toelatings deul wil spelen mag ik dan zo maar een mod. pmen of niet?? |
|
 | |
quanah1 Admin

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 7:46 pm | |
| | phoenix22 schreef: | ik heb nog een paar vraagjes ik kan nergens de game vinden 0.o DMU en als ik een toelatings deul wil spelen mag ik dan zo maar een mod. pmen of niet?? |
Je kan momenteel enkel op dmu door op 1 van de links te klikken bij lijst servers bij mededelingen. deze lijst zullen wij zo up to date mogelijk houden. Ook heeft de redmage een eigen server. deze probeert hij zo veel mogelijk te hosten. Later zullen we een volledig operationele server hebben die 24/7 te beschikking is, maar hier wordt aangewerkt. EN voor je test duel kan je iemand pmen, maar het beste is dat je je aanmeld in het topic test bij de mods kantoren._________________  |
|
 | |
phoenix22 Slifer Red

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 7:49 pm | |
| |
|
 | |
quanah1 Admin

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 7:51 pm | |
| | phoenix22 schreef: | | okey dankje:) |
Graag gedaan, daar zijn we voor, ook kan je je vragen altijd in ons kantoor posten._________________  |
|
 | |
phoenix22 Slifer Red

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 7:53 pm | |
| zal je me misch de link van et spel kunnen sturen (kan em niet vinden-.-) |
|
 | |
quanah1 Admin

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 7:58 pm | |
| _________________  |
|
 | |
phoenix22 Slifer Red

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 8:00 pm | |
| ik heb nou op die redmage link geklikt maar beyond geeft aan dat ik een eigen key nodig heb ofzo 0.o |
|
 | |
quanah1 Admin

| |
 | |
phoenix22 Slifer Red

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 8:04 pm | |
| ik word steeds weer aan gemeld als gast 0.0 wat ik ook doe |
|
 | |
hikari's demon Admin

Aantal berichten: 26 Join date: 01-01-10 Leeftijd: 18 Woonplaats: lille belgië
 | Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 8:09 pm | |
| log je uit op de site van byond zo is het by my weggegaan _________________ Say did you know that any “human” child under 3 years can see the difference between goddess human and demon. Because they can see aura’s even when they are blind, but unfortunately after 3 years we become so indoctrinated that we don’t believe it anymore. They are quite similar… the 3 look exactly the same, but there are differences: a demon’s purpose is bringing bad luck to someone, and a goddess does exactly the opposite they appear when a good person is having a lot of bad luck and has a wish from the deepest of their harts then they can make 1 single wish any wish and it will be fulfilled. But what if, a human and a goddess have a child it would make something more than human but also less than goddess. That is my situation, my story, maybe even my legacy
|
|
 | |
quanah1 Admin

| Onderwerp: Re: hallo allemaal ma feb 08, 2010 8:10 pm | |
| problem solved  _________________  |
|
 | |
|