Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Moz-screenshotik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorgik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Moz-screenshot-2ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
driesforce
Slifer Red
Slifer Red
driesforce


Man Aantal berichten : 10
Join date : 13-08-10
Woonplaats : ergens

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Empty
BerichtOnderwerp: ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)   ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 3:02 am

hey ik ben tijdelijk denk ik weer terug nog nieuwtjes??? nieuwe mensen enz
Terug naar boven Ga naar beneden
moonangel
Admin
Admin
moonangel


Vrouw Aantal berichten : 61
Join date : 09-05-10
Leeftijd : 32

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)   ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 4:30 pm

Ja er zijn nieuwe mensen maar het is erg stil hier. Ik denk dat ik maar een van DMG mensen vragen of ik de host files mag krijgen want ik wil eigenlijk op de server zoals iedereen. Crow doet niet zo veel dus daarom wil ik dit gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasygirl9.deviantart.com
driesforce
Slifer Red
Slifer Red
driesforce


Man Aantal berichten : 10
Join date : 13-08-10
Woonplaats : ergens

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)   ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 6:45 pm

moonangel schreef:
Ja er zijn nieuwe mensen maar het is erg stil hier. Ik denk dat ik maar een van DMG mensen vragen of ik de host files mag krijgen want ik wil eigenlijk op de server zoals iedereen. Crow doet niet zo veel dus daarom wil ik dit gaan doen.

ja je bent echt veel online goed bezig cheers go go go je krijgt de host files wel
EN FIJNE FEESTDAGEN ENZO vuurwerk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
moonangel
Admin
Admin
moonangel


Vrouw Aantal berichten : 61
Join date : 09-05-10
Leeftijd : 32

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)   ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 7:35 pm

Nou dat kan maar ik ben veel minder online dan eerst. Maar ik kijk elke dag of er iets nieuws is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fantasygirl9.deviantart.com
driesforce
Slifer Red
Slifer Red
driesforce


Man Aantal berichten : 10
Join date : 13-08-10
Woonplaats : ergens

ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)   ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm

moonangel schreef:
Nou dat kan maar ik ben veel minder online dan eerst. Maar ik kijk elke dag of er iets nieuws is.

dat noem ik best veel ik heb nu nog een halve week/week vakantie dus ik kan nu wel weer spelen dus Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)   ik ben weer terug (tijdelijk denk ik) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Allerlei-
Ga naar: