Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

vraag dat van groot belang kan zijn Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

vraag dat van groot belang kan zijn Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
vraag dat van groot belang kan zijn Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
vraag dat van groot belang kan zijn Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
vraag dat van groot belang kan zijn Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
vraag dat van groot belang kan zijn Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
vraag dat van groot belang kan zijn Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
vraag dat van groot belang kan zijn Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
vraag dat van groot belang kan zijn Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


vraag dat van groot belang kan zijn Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527vraag dat van groot belang kan zijn Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

vraag dat van groot belang kan zijn Moz-screenshotvraag dat van groot belang kan zijn Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

vraag dat van groot belang kan zijn Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorgvraag dat van groot belang kan zijn Moz-screenshot-2vraag dat van groot belang kan zijn Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 vraag dat van groot belang kan zijn

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jun 04, 2010 8:50 pm

kan iedereen zen DMG naam eens geven dan zou ik dat op de site van DMG kunnen zetten en dan kunnen we worden uitgedaagd door andere teams, is fun toch?

de vraag is nu:
1) wil iedereen hier zijn naam eens posten
2) vraag voor de leaders :p MAG ik dit wel doen?

kdenk dat het plezieriger zou zijn als we ook eens af en toe werde uitgedaagd Very Happy

iedereen posten he XD
Terug naar boven Ga naar beneden
blackfeatherdragon10
Pro Duellist
Pro Duellist
blackfeatherdragon10


Man Aantal berichten : 78
Join date : 15-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zwijndrecht, Zuid-Holland

vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jun 04, 2010 8:55 pm

crow the bullet schreef:
kan iedereen zen DMG naam eens geven dan zou ik dat op de site van DMG kunnen zetten en dan kunnen we worden uitgedaagd door andere teams, is fun toch?

de vraag is nu:
1) wil iedereen hier zijn naam eens posten
2) vraag voor de leaders :p MAG ik dit wel doen?

kdenk dat het plezieriger zou zijn als we ook eens af en toe werde uitgedaagd Very Happy

iedereen posten he XD
Mijn DMG naam is Ankerman
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jun 04, 2010 9:00 pm

blackfeatherdragon10 schreef:
crow the bullet schreef:
kan iedereen zen DMG naam eens geven dan zou ik dat op de site van DMG kunnen zetten en dan kunnen we worden uitgedaagd door andere teams, is fun toch?

de vraag is nu:
1) wil iedereen hier zijn naam eens posten
2) vraag voor de leaders :p MAG ik dit wel doen?

kdenk dat het plezieriger zou zijn als we ook eens af en toe werde uitgedaagd Very Happy

iedereen posten he XD
Mijn DMG naam is Ankerman

erm in het spel heet je toch BDAs blackfeather10 ? ofzoiets
Terug naar boven Ga naar beneden
blackfeatherdragon10
Pro Duellist
Pro Duellist
blackfeatherdragon10


Man Aantal berichten : 78
Join date : 15-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zwijndrecht, Zuid-Holland

vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jun 04, 2010 9:33 pm

crow the bullet schreef:
blackfeatherdragon10 schreef:
crow the bullet schreef:
kan iedereen zen DMG naam eens geven dan zou ik dat op de site van DMG kunnen zetten en dan kunnen we worden uitgedaagd door andere teams, is fun toch?

de vraag is nu:
1) wil iedereen hier zijn naam eens posten
2) vraag voor de leaders :p MAG ik dit wel doen?

kdenk dat het plezieriger zou zijn als we ook eens af en toe werde uitgedaagd Very Happy

iedereen posten he XD
Mijn DMG naam is Ankerman

erm in het spel heet je toch BDAs blackfeather10 ? ofzoiets
Ja, dan heet ik zoals hier
dit is mijn Byond naam
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jun 04, 2010 10:37 pm

mij byond naam is Genestealer en van mij mag je het doen zolang iedereen die meedoet en wiens naam weggegeven word het er maar mee eens is
Terug naar boven Ga naar beneden
crow the bullet
Admin
Admin
crow the bullet


Man Aantal berichten : 232
Join date : 02-06-10
Leeftijd : 36
Woonplaats : Oost-Vlaanderen

vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jun 04, 2010 10:39 pm

genestealers schreef:
mij byond naam is Genestealer en van mij mag je het doen zolang iedereen die meedoet en wiens naam weggegeven word het er maar mee eens is

MENSEN IK WIL NIET DE BYOND NAAM IK WIL DE IN-GAME NAAM
zoals bij mij DBA-crow the bullet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar



vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyvr jun 04, 2010 10:44 pm

BDA - atticus rhodes
Terug naar boven Ga naar beneden
TheRedMage14
Admin
Admin
TheRedMage14


Man Aantal berichten : 66
Join date : 17-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyza jun 05, 2010 1:10 am

crow the bullet schreef:
genestealers schreef:
mij byond naam is Genestealer en van mij mag je het doen zolang iedereen die meedoet en wiens naam weggegeven word het er maar mee eens is

MENSEN IK WIL NIET DE BYOND NAAM IK WIL DE IN-GAME NAAM
zoals bij mij DBA-crow the bullet

Deze kan worden terug gevonden bij elke post, boven de vlag staat naam duellist.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.theredmage13.tk
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Antwerpen

vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Emptyza jun 05, 2010 11:08 am

TheRedMage14 schreef:
crow the bullet schreef:
genestealers schreef:
mij byond naam is Genestealer en van mij mag je het doen zolang iedereen die meedoet en wiens naam weggegeven word het er maar mee eens is

MENSEN IK WIL NIET DE BYOND NAAM IK WIL DE IN-GAME NAAM
zoals bij mij DBA-crow the bullet

Deze kan worden terug gevonden bij elke post, boven de vlag staat naam duellist.

Dat is waar, maar het probleem is dat sommige leden dit nog niet goed hebben aangepast, dus daarom deze oproep.

Pas jullie duellisten naam aan !!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
Gesponsorde inhoud





vraag dat van groot belang kan zijn Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraag dat van groot belang kan zijn   vraag dat van groot belang kan zijn Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
vraag dat van groot belang kan zijn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vraag artikels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Allerlei-
Ga naar: