Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

TK duel monsters genesis leren spelen Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

TK duel monsters genesis leren spelen Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
TK duel monsters genesis leren spelen Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
TK duel monsters genesis leren spelen Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
TK duel monsters genesis leren spelen Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
TK duel monsters genesis leren spelen Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
TK duel monsters genesis leren spelen Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
TK duel monsters genesis leren spelen Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
TK duel monsters genesis leren spelen Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
TK duel monsters genesis leren spelen Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
TK duel monsters genesis leren spelen Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


TK duel monsters genesis leren spelen Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527TK duel monsters genesis leren spelen Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

TK duel monsters genesis leren spelen Moz-screenshotTK duel monsters genesis leren spelen Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

TK duel monsters genesis leren spelen Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgTK duel monsters genesis leren spelen Moz-screenshot-2TK duel monsters genesis leren spelen Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 TK duel monsters genesis leren spelen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

TK duel monsters genesis leren spelen Empty
BerichtOnderwerp: TK duel monsters genesis leren spelen   TK duel monsters genesis leren spelen Emptyvr jun 11, 2010 8:16 pm

Ken je het spel yu-gi-oh redelijk, maar weet je niet hoe byond/duel monsters genesis werkt. Dan is dit perfect voor jou! Als je het spel ook nog niet goed kent kan je het hier ook vragen.
hieronder staan de prijzen.
1. Cursus spelen op duel monsters genesis: 30 DP
2. Cursus basisregels (voor als je nieuw bent voor het spel): 75 DP
3. Cursus deck maken: 30 DP
4. Algemeen test duel waar je alles kan vragen (ik heb geen haast): 10 DP
5. Noem een decktype, dan zal ik er een deck van maken en aan jouw geven. (dit is anders dan de cursus deck maken omdat ik daar tips geef en ook zeker zeg welke kaarten je niet in je deck moet stoppen. hier krijg je alleen een kant en klaar deck.) 25 DP

Als je alles in 1 wilt zal de totale cursus ongeveer 2 uur totaal duren (als je de regels nog niet kent) je kan ook een pakket nemen:

1 2 3 4 5: 140 DP
3 5: 40 DP
1 2: 90 DP
4 5: 30 DP
1 2 3 4: 125 DP

als je geinterreseerd bent kan je mij een pm sturen of gewoon hieronder posten, groetjes Chico
Terug naar boven Ga naar beneden
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

TK duel monsters genesis leren spelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: TK duel monsters genesis leren spelen   TK duel monsters genesis leren spelen Emptyvr jun 11, 2010 9:35 pm

Ik wil wel #3 en 4,, zie tegenwoordig door de bomen het bos niet meer O.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

TK duel monsters genesis leren spelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: TK duel monsters genesis leren spelen   TK duel monsters genesis leren spelen Emptyzo jun 13, 2010 11:50 am

Als er hier iemand geinterreseerd in is. ik heb alle tijd. (behalve doordeweeks rond schooluren) stuur maar een pm of reageer hierop
Terug naar boven Ga naar beneden
seppiey
Slifer Red
Slifer Red
seppiey


Man Aantal berichten : 13
Join date : 29-05-10
Leeftijd : 28

TK duel monsters genesis leren spelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: TK duel monsters genesis leren spelen   TK duel monsters genesis leren spelen Emptyzo jun 13, 2010 9:25 pm

hey Chico1996

ik zou graag lessen krijgen over hoe ik mijn gladiator beast deck moet gebruiken want ik snap niet alle combo's enz...
laat maar iets weten waneer je tijd hebt !(liefst in het weekend (heb examens))
grtj seppiey
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

TK duel monsters genesis leren spelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: TK duel monsters genesis leren spelen   TK duel monsters genesis leren spelen Emptyzo jun 20, 2010 11:38 am

Jullie kunnen nog steeds reageren. ik heb bijna altijd tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





TK duel monsters genesis leren spelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: TK duel monsters genesis leren spelen   TK duel monsters genesis leren spelen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
TK duel monsters genesis leren spelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Test Duel
» duel snel! lol
» Duel lessen Genestealers
» TK: Yu-Gi-Oh 5D's Tag Force 4: Music To Duel, 150 DP
» TK: SPEED duel lessen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: DP shop.-
Ga naar: