Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

hallooooooooooo Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

hallooooooooooo Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
hallooooooooooo Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
hallooooooooooo Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
hallooooooooooo Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
hallooooooooooo Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
hallooooooooooo Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
hallooooooooooo Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
hallooooooooooo Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
hallooooooooooo Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
hallooooooooooo Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


hallooooooooooo Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527hallooooooooooo Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

hallooooooooooo Moz-screenshothallooooooooooo Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

hallooooooooooo Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorghallooooooooooo Moz-screenshot-2hallooooooooooo Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 hallooooooooooo

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: hallooooooooooo   hallooooooooooo Emptydo jan 28, 2010 8:04 pm

hallo ik ben genestealers ik ben net nieuw en ik weet nog niet hoe het werkt (dueleren op forumin het echt dueleer ik vaak zat) dus als iemand het zou willen uitleggen graag Smile verder ik ben 16 jaar oud over een half jaartje 17 ik woon in goes dus als je wilt dueleren kom maar langs.
Terug naar boven Ga naar beneden
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Antwerpen

hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallooooooooooo   hallooooooooooo Emptyvr jan 29, 2010 12:00 am

genestealers schreef:
hallo ik ben genestealers ik ben net nieuw en ik weet nog niet hoe het werkt (dueleren op forumin het echt dueleer ik vaak zat) dus als iemand het zou willen uitleggen graag Smile verder ik ben 16 jaar oud over een half jaartje 17 ik woon in goes dus als je wilt dueleren kom maar langs.

Hey, welkom op de acadamie.
Om te beginnen kan je best het de topics in duellere??? doornemen, wanneer je er dan nog niet uitgeraakt ben ik zeker bereid om als je vragen te beantwoorden en je te helpen. Dus laat maar iets weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
Gast
Gast
avatar



hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallooooooooooo   hallooooooooooo Emptyza jan 30, 2010 8:03 pm

uhhmm ik heb dat spul gedownload maar wat moet ik nu doen ??
Terug naar boven Ga naar beneden
TheRedMage14
Admin
Admin
TheRedMage14


Man Aantal berichten : 66
Join date : 17-01-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Antwerpen

hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallooooooooooo   hallooooooooooo Emptyza jan 30, 2010 9:23 pm

genestealers schreef:
uhhmm ik heb dat spul gedownload maar wat moet ik nu doen ??

Installeren, dan maak je een byond account aan, vervolgens ga je bij mededelingen kijken naar de servers, klik op eentje en het spel laad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.theredmage13.tk
Gast
Gast
avatar



hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallooooooooooo   hallooooooooooo Emptydi mei 04, 2010 1:28 pm

alles gedaan kheb al 1 van de 3 duels gewonnen Smile en ik heb al een beetje rondgedueeleert verder alle duels (behalve die van de dorm die tel ik nog niet mee) mijn score is 5 wins 1 loss whoohoo
Terug naar boven Ga naar beneden
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Antwerpen

hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallooooooooooo   hallooooooooooo Emptydi mei 04, 2010 6:48 pm

genestealers schreef:
alles gedaan kheb al 1 van de 3 duels gewonnen Smile en ik heb al een beetje rondgedueeleert verder alle duels (behalve die van de dorm die tel ik nog niet mee) mijn score is 5 wins 1 loss whoohoo

goed bezig genestealers, volhouden zo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
Gast
Gast
avatar



hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallooooooooooo   hallooooooooooo Emptydo mei 06, 2010 7:50 pm

uhmmm me msn doet het niet meer dus vanaf nu add me maar gwn op duelgenisis mijn naam is daar Genestealers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hallooooooooooo Empty
BerichtOnderwerp: Re: hallooooooooooo   hallooooooooooo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hallooooooooooo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Introductie-
Ga naar: