Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Suggesties Bdainlog
Belgian Duel Academy
<big>we zijn verhuisd naar een nieuw team copy de onderstaande link aub en join het team, bedankt!!!<big>

http://team-blackheart.justboard.net/forum

Suggesties Bdainlog
Belgian Duel Academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


This is the Belgian Duel Academy
 
IndexBDA NIEUWSZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Sponsers

Laatste onderwerpen
» hoi mijn naam is rey
Suggesties Emptyvr jan 07, 2011 9:07 am van Gast

» ik ben weer terug (tijdelijk denk ik)
Suggesties Emptywo dec 29, 2010 11:13 pm van driesforce

» dorms
Suggesties Emptywo dec 29, 2010 7:46 pm van moonangel

» what the... excess summon!?
Suggesties Emptywo dec 29, 2010 7:16 pm van roman

» solemn judgement
Suggesties Emptydi dec 14, 2010 7:12 pm van moonangel

» lockdowns
Suggesties Emptydi dec 14, 2010 6:16 pm van Tman456

» infernity's
Suggesties Emptyvr dec 10, 2010 4:52 pm van blackfeatherdragon10

» Blackwings
Suggesties Emptydo dec 09, 2010 9:36 pm van blackfeatherdragon10

» Deck tips
Suggesties Emptydo dec 09, 2010 8:28 pm van blackfeatherdragon10

Kaart van de week

De Kaart van deze Week is: Red-Eyes Darkness Metal Dragon


Suggesties Images%3Fq%3DRed-Eyes%2BDarkness%2BMetal%2BDragon%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1229%26bih%3D527%26tbs%3Disch:10%2C594&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=255&oei=RMKETKLnCtuXONqvsYwO&esq=4&page=3&ndsp=29&ved=1t:429,r:0,s:51&tx=34&ty=27&biw=1229&bih=527Suggesties Red-EyesDarknessMetalDragonJUMP-EN-UR-LE


Attribute: DARK

Suggesties Moz-screenshotSuggesties Moz-screenshot-1Types: Dragon/Effect
Level: Level 10 File:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.pngFile:Star.png
ATK/DEF: 2800/2400

Suggesties Images%3Fq%3DGrandmaster%2Bof%2Bthe%2BSix%2BSamurai%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3DorgSuggesties Moz-screenshot-2Suggesties Moz-screenshot-3


You can remove from play 1 Dragon-Type monster you control to Special Summon this card. Once per turn, during your Main Phase, you can Special Summon 1 Dragon-Type monster, except "Red-Eyes Darkness Metal Dragon", from your hand or Graveyard.


 

 Suggesties

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
quanah1
Admin
Admin
quanah1


Man Aantal berichten : 158
Join date : 03-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Antwerpen

Suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Suggesties   Suggesties Emptydo jun 04, 2009 9:57 am

Hier mag je je suggesties voor de site kwijt.

Probeer deze zo goed mogelijk uit te leggen zodat wij weten wat je bedoelt,
daarna zullen wij zien wat we eventueel kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.belgianduelacademy.tk/
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

Suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggesties   Suggesties Emptyma jul 19, 2010 1:06 am

Ik heb meer een idee voor de groep, dan voor de site zelf.. maar omdat ik niet weet waar anders te posten zal ik het hier doen..

1) Ieder lid van de BDA dat zich inschrijft voor een ST (Star Tourney, de 'grote' tornooien op DMG) krijgt 50 DP beloning x het aantal ronden dat hij ver geraakt is. Als je in ronde 1 strandt, heb je dus 1x 50 DP. Raak je in ronde 4, heb je dus 4x 50 DP. Dit om onze aanwezigheid en kans om in de 'hogere sferen' van DMG te geraken, te vergroten.

2) Personen die zich opgeven voor een ST, en ten laatste 1u voor de start van het ST, annuleren krijgen geen bonus

3) Personen die niet annuleren en zich wel inschrijven, verliezen automatisch 500 DP. Ga je onder 0, pech,, dan zak je een dorm,, zelf als je PRO bent!

4) WEEKLY MATCH!!
Elke week een match organiseren, met als prijs 25 DP per single die je wint. Dus kan jee 75 DP verdienen als je 3-0 wint! Je moet jezelf hiervoor opgeven in het topic dat hier speciaal voor aangemaakt zal worden bij Toernooien. Hier niet opdagen zal bestraf worden met een verlies van 50 DP verlies. ook hier gelden dezelfde voorwaarden tot DP verlies als bij de ST's

5) DORM match!
Iedereen is nu ingedeeld bij een DORM. Ofwel Slifer, Ra, Obelisk, ofwel ben je zelfs al PRO! (proficiat voor zij die zich er een eerlijke weg naar gebaand hebben!!) Iedereen zal zelf wel weten tot welke DORM ze behoren. Ik stel hier dan voor om per DORM een andere DORM uit te dagen. Hoe gaat dit nu in zijn werk?

Elke DORM heeft minstens 2 spelers nodig om een match aan te kunnen vragen. Zij dienen dan een vraag tot match aan tegen hetzelfde aantal spelers van een andere Dorm. Dit gebeurt ook onder een topic (liefst daar waar je nu je uitdagingen kan plaatsen). Vb.:
Ik, BDA- E. Soul, lid van de dorm Ra-yellow, heb als mede-duelisten
Chico BDA
...
...
Wij dagen hierbij de Slifer dorm uit.
Wij hebben ... aantal spelers, en dus verwachten wij op zaterdag ../../20.. (DATUM) evenveel spelers van de Slifer Dorm. Indien jullie dit aantal niet kunnen bereiken, gelieve dan zo snel als mogelijk hier te posten hoeveel leden jullie WEL kunnen verzamelen.


De DP's die hierbij te verdienen zijn, zijn ongeveer hetzelfde als bij andere duels tussen de Dorm-leden:
1 Dorm verschil: 25 DP per speler
2 Dorms verschil: 50 DP per speler
3 Dorms verschil: 100 DP per speler

De gewone bonus bij winst wordt dan uitgereikt, PLUS deze bonus indien je met je hele dorm meer overwinningen hebt behaalt (singles) dan de tegenstand!
VB:
Ik win mijn duel 2-0 tegen Duelist A
Duelist B wint 2-1 tegen Chico

Dus Chico&ik hebben 3 singles gewonnen, en duelist A&B slechts 2! Indien ik een DP-bonus kan verdienen door tegen een persoon van een hogere dorm te winnen, verdien ik deze dus,, en Chico dan niet (want hij is zijn match verloren) Omdat wij de match hebben gewonnen, zouden wij als RA-leden max. 50 DP kunnen winnen. (Indien we dus tegen Pro's spelen)

Nu denk je wss dat dit gewoon gedaan is om zelf meer DP te hebben, en andere de grond in te boren? FOUT!!
De bedoeling is om de GEZONDE competitiviteit te verhogen. Op deze manier zal de BDA qua niveau enorm stijgen!

6) Het laatste punt: Uitstapje!

2x in de maand zullen BDA-leden zich verzamelen op de main Server, in groepjes van 2 (liefst leden van verschillende dorms) Hier zullen ze dan duels spelen tegen andere duelisten op die server. De taal hier zal ENGELS zijn. Indien een lid geen engels spreekt, of zijn Engels beperkt is, zal de partner hierbij dus kunnen invallen als tolk. Ieder houdt zijn score bij , en speelt dan best een aantal duels (liefst zo veel mogelijk) waarbij de medespeler getuige is van de prestaties. De persoon noteert dan het duel in een aantal stappen (best om tussendoor notities te nemen bij lange duels). Je noteert dan
1) het deck gebruikt door het BDA-lid
2) het deck gebruikt door de tegenstander, en wie de tegenstander is (noteer er ook bij of ie SP's heeft, en hoeveel)
3) Doe een verslag van de match,, en noteer ook of er onregelmatigheden waren (vb. tegenstander die onnozel doet ofzo)
Hiermee zal de rest van BDA de ontwikkeling kunnen volgen van de andere leden, en zal de GEZONDE competitiviteit en het niveau van de BDA ook enorm stijgen!

Over al deze dingen had ik dus graag de meningen gehoord van de andere leden Very Happy


P.S. met meningen als: 'Wat een goed idee' zijn overbodig,, want het zijn meerdere ideeën xD zeg gwn wat ge goe vindt, en wat niet enzo =)
Terug naar boven Ga naar beneden
herstelt
Admin
Admin
herstelt


Man Aantal berichten : 56
Join date : 02-06-10

Suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggesties   Suggesties Emptyma jul 19, 2010 1:15 am

crow the bullet schreef:
wat een goed idee Very Happy Very Happy Very Happy

en daarmee bedoel ik bijna alle ideën

op deze na:

weekly match
(kvind het niet nodig je kan gewoon voor 25 dp een spel spelen)

en dan ook nog iets over dat uitstapje idee...

kvind het wel een goed idee,
MAAR er zullen heeeeeel goede afspraken over moeten komen dan
Idd,, dat idee van de uitstap,, daar zal ik nog verder aan werken, en dan echt concreet posten,, maar dan wil ik eerst wel weten wat de rest er al over vindt enzo.. als er geen 6 leden zijn die hieraan deel willen nemen,, dan denk ik dat het zowiezo in het 100 loopt =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Chico1996
Obelisk Blue
Obelisk Blue
Chico1996


Man Aantal berichten : 105
Join date : 05-05-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Alkmaar Noord-Holland

Suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggesties   Suggesties Emptyma jul 19, 2010 9:10 am

ik zou het heel erg leuk vinden om aan deel te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Suggesties Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suggesties   Suggesties Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Suggesties
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Belgian Duel Academy :: Algemeen :: Suggesties-
Ga naar: